Barion Pixel

ASZF

Általános Szerződési Feltételek

Illés Anita E.V./ ContactBusiness.hu

 

(cégek/vállalkozások/webshop tulajdonosok (Szolgáltatók) részére)

 

 

A jelen ÁSZF rendelkezései a

 

 Üzemeltető neve: Illés Anita E.V.

Üzemeltető székhelye: 7130 Tolna, Tinódi u. 8.

Üzemeltető nyilvántartási száma: 59210603

Üzemeltető adószáma: 90071261-2-37

Üzemeltető e-mail címe: barmitmegepitunk@gmail.com

és/vagy  info@contactbusiness.hu

Üzemeltető telefonszáma: +36 30/295-6761

 

továbbiakban: Üzemeltető) által üzemeltett www.contactbusiness.hu domain alatt elérhető ContactBusiness.hu szolgáltatáskereséssel és hirdetési felülettel összefüggő szolgáltatást (továbbiakban: Portál) szolgáltatóként/vállalkozás/webshop tulajdonosként igénybe vevő szerződő fél (továbbiakban: Szolgáltató) és a www.contactbusiness.hu szolgáltatásait igénybe vevő fél (továbbiakban: Látogató/Felhasználó) között fennálló kapcsolat feltételeit rendezi.

  1. A szerződés létrejötte

A szerződés a Szolgáltató, a Portálra történő önkéntes regisztrációjával jön létre.

A Regisztráció a https://contactbusiness.hu/regisztracio linken elérhető regisztrációs folyamat hiba nélküli befejezésével jön létre.

A Portál regisztrált igénybevevője az lehet, aki:

  • cselekvőképességében nem korlátozott, nagykorú természetes személy;
  • jogi személy vagy jogi személyiség nélküli gazdálkodó szervezet, mely esetben a nevében eljáró személy szavatolja, hogy jogosult az adott szervezet képviseletére.

 

  1. A regisztráció

A Regisztráció a regisztrációs lap kitöltésével kezdődik. Amennyiben a Szolgáltató nem ad meg adatokat, vagy nem megfelelő formátumban adja meg az adatokat, vagy olyan e-mail címet választ, amely már létezik, a regisztráció újrakezdődik mindaddig, amíg a regisztrációs lap nem teljes és hiánytalan, vagy nem ütközik már létező regisztráció egyedi azonosításra alkalmas adatába.

A regisztrációval a Szolgáltató kifejezetten hozzájárul a megadott személyes adatok Üzemeltető általi kezeléséhez és meghatározott körben történő nyilvánosságra hozatalához, illetve szavatolja, hogy a szükséges hozzájárulás birtokában adja meg az adatokat.

Az adatkezelés célja az Üzemeltető és a Szolgáltató között fennálló jogviszonyból eredő jogok és kötelezettségek teljesítése.

2.1. Az adatlapon nyilvánosságra hozott adatok köre

  • név, cégnév; vállalkozás adatai
  • szolgáltatási terület (város, kerület, országos);
  • tevékenységi kör(ök);
  • bemutatkozó szöveg;
  • képek, logó, referenciaképek, termékképek;

2.2. A regisztráció általános feltételei

  • Annak megerősítése, hogy Szolgáltató az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató tartalmát ismeri és elfogadja.

A Regisztrációt követően a Szolgáltató adatlapja láthatóvá válik a Portálon, a Felhasználók rá tudnak keresni és ajánlatot is kérhetnek.

Az Üzemeltető a Szolgáltatók számára engedélyezés esetén hírlevelet küld e-mailben. A Regisztrációval létrehozott adatlap a Szolgáltató bizonyos adatainak, jellemzőinek rögzítésére és nyilvános megjelenítésére szolgál. Az ott megadott adatokat Üzemeltető semmilyen a Szolgáltató által megadottól eltérő célra nem használja fel.

A Szolgáltató a Regisztrációval kötelezettséget vállal arra, hogy az általa szabadon szerkeszthető levéltartalom valamint az adatlapjában feltüntetésre kerülő vagy általa közzétett adatok, információk, fotók, bemutatkozó szövegek nem ütköznek sem jogszabályba, sem jó erkölcsbe, azok tartalma a valóságnak megfelelnek, az Üzemeltető vagy harmadik személy jogát vagy jogos érdekét nem sérti, és a szolgáltatást reklám, illetve állevél küldés céljára nem használja, továbbá semmilyen módon nem törekszik a szolgáltatás kijátszására, megkerülésére, annak tisztességtelen igénybevételére.

Az Üzemeltető az Ellenőrzés sikertelensége esetén (téves, hiányzó adatok), továbbá az itt rögzített szabályokat sértő, valamint üzleti érdekeit sértő vagy veszélyeztető tartalmakat eltávolítja. Indokolt esetben Üzemeltető zárolja a Szolgáltató adatlapját, és egyben felfüggeszti számára a szolgáltatást. Amennyiben a zárolásra okot adó körülmények az attól számított 3 hónapon belül nem hárulnak el, úgy az adatlap törlésre kerül.

A Szolgáltató szavatolja, hogy a regisztrációs lapon valós, megfelelő és hiánytalan adatokat tüntet fel.

Egy adott Szolgáltatónak kizárólag egy adatlap létrehozására, illetve fenntartására van lehetősége, melyhez egy e-mail cím állítható be. Lehetőség van azonban olyan tevékenységi terület beállítására, amely nagyobb területet (országos) foglal magába.

Szolgáltató tudomásul veszi, hogy amennyiben a Szolgáltató ContactBusiness.hu-hoz kapcsolódó bármely magatartása vélhetően vagy bizonyíthatóan jó erkölcsbe, hatályos jogszabályokba vagy joggyakorlatba, az Üzemeltető jogaiba vagy érdekeibe ütközik, az Üzemeltető, bármikor indokolás és jelzés nélkül megtagadhatja vagy zárolhatja a regisztrációját. A zárolás időtartama az eset körülményeitől függően legfeljebb 3 év, a zárolt adatokat az Üzemeltető rendőrség vagy más hatóság megkeresésére kiadja.

 

2.3. A Portál használata

A regisztrációval létrejövő adatlap a Portált meglátogató Látogatók/Felhasználók szolgáltató keresését segíti, valamint számukra hasznos blogokat, cikkeket és hirdetéseket kereshetnek. Az adatlapra Bejelentkezés menüpontra kattintva, az azonosító adatok (érvényes e-mail cím, jelszó) megadásával érhető el. A Portál szolgáltatásai/előfizetései az adatlapra történő belépést követően érhetőek el a Szolgáltató számára.

A Szolgáltató mindenkor köteles pontos és valós adatokat szerepeltetni az adatlapján, amennyiben adataiban bármilyen változás történik, köteles fiókjában azt rögzíteni. Amennyiben az Üzemeltető tudomására jut, hogy a megadott adatok nem valósak, a Szolgáltató ezen adatok alapján nem elérhető, akkor az Üzemeltető jogosult a Szolgáltató hozzáférését korlátozni (zárolás), vagy regisztrációját törölni.

Amennyiben a Szolgáltató elfelejtette jelszavát, a Bejelentkezés menüpontban lehetősége van jelszó visszaállítást kérni. Az általa megadott e-mail címre küldött elektronikus levélben található linkre kattintva beléphet az adatlapjára, és/vagy megadhatja új jelszavát. Ha a Bejelentkezés sikertelen, a Szolgáltató az ügyfélszolgálat e-mail címére küldött levélben kérhet segítséget az Üzemeltetőtől.

Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a jelen Szerződés megsértése miatt törölt regisztráció esetén, ugyanazon Szolgáltató újabb regisztrációja kapcsán a szerződéskötéstől elzárkózzon.

A Szolgáltató az elérhetőségeit kizárólag a Portál erre a célra fenntartott mezőjében adhatja meg, blog/hirdetés nem tartalmazhat elérhetőséget. 

 

2.4. A Portál működése

 

A Regisztrációval a Szolgáltató egyértelmű, önkéntes és kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy adatait az Üzemeltető a Portál keretében nyilvánosságra hozza, és a Szolgáltató megbízza az Üzemeltetőt, hogy a közte és a szolgáltatását igénybe venni kívánó Portál Látogatók/Felhasználók (továbbiakban: Felhasználók) közötti kommunikációban/szolgáltató keresésben segítséget nyújtson.

2.5. Díjfizetés

Az Üzemeltető  kizárólag havi/negyedéves/féléves/éves előfizetési rendszert alkalmaz, valamint lehetőséget biztosít a Szolgáltatónak az adatlapjának havi kiemelésére, valamint heti egy blogcikk/ hirdetés feladásának előfizetésére!

 

A jelen pontban ismertetésre kerülnek a díjfizetési rendszer általános szabályai. A Portál használatához – ide nem értve a 3.2.2. pontban foglalt kivételeket – havi előfizetésre van szükség, melyet Barionon keresztül vagy banki átutalással van mód megfizetni. Az aktuális egyenleg a Szolgáltató beállításai, a “előfizetésem” menüpont alatt érhető el. Az Üzemeltető a beérkezett utalásokról és befizetésekről minden esetben számlát állít ki a Szolgáltató részére, melyet az e-mail rendszer automatikusan elküld a Szolgáltató által megadott e-mail címre. A bankkártyával történő online fizetés esetén a Szolgáltató egyes személyes adatai átadásra kerülnek az online fizetési szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. (1117 Budapest, Irinyi József u. 4-20. 2. em.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, a keresztnév, az ország és az e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a Szolgáltató részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a Tranzakciók visszaigazolása. A bankkártya adatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. A bankkártya adatokhoz sem az Üzemeltető, sem a Barion nem fér hozzá.

2.6. Általános díjfizetési szabályok (előfizetés)

Az első előfizetést megelőzően a Szolgáltató adott esetben a Portál által generált, ingyenesen felhasználható hónapokat (Próbaidőszakot) kaphat. A Próbaidőszak alatt a Szolgáltató a Portál valamennyi funkcióját jogosult használni.

A Szolgáltató előfizetése a befizetést követő 30/90/180/360 (havi/negyedéves/féléves/éves) naptári napig él, az előfizetés közeledő lejáratáról a rendszer e-mail-ben értesíti a Szolgáltatót. Az első befizetés vagy Próbaidőszak kezdete naptári napok szerinti száma hónapfordulónak minősül, mely időpont – függetlenül a tényleges kifizetés dátumától – a további hónapokban is az előfizetés kezdőnapjának minősül.

Bankkártyás fizetés esetén a Portál a hónapforduló időpontjában automatikusan levonja a havi előfizetési díj összegét, kivéve, ha a Szolgáltató lemondja az előfizetést, vagy nem vonható le az előfizetési díj a megadott bankkártyáról. Utóbbi esetben a Szolgáltató nem használhatja a Portált és előfizetése legkésőbb pár levonási kísérletet követően megszüntetésre kerül. A Szolgáltató valamennyi sikertelen levonási kísérletről e-mailben tájékoztatást kap.

Az Üzemeltető tájékoztatja a Szolgáltatót, hogy az előfizetési díjak a Portálon elérhető pluszszolgáltatások (blog, cikk, hirdetés, kiemelés feladás) jellemzőire tekintettel eltérhetnek egymástól. Ugyanez a szabály irányadó akkor is, ha a Szolgáltató a korábban lejárt előfizetést követően ismét előfizetést indít. A Szolgáltató a jelen ÁSZF elfogadásával a fentieket tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja.

Az Üzemeltető csak olyan esetben változtatja meg a Szolgáltató előfizetési díját, ha ehhez a Szolgáltató kifejezetten hozzájárulását adja, ami a fizetéssel automatikusan megtörténik. A Szolgáltató a jelen ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja, hogy az Üzemeltető által közölt módosított előfizetési ajánlat el nem fogadása az előfizetés megszűntetésével járhat.

Az Üzemeltető a jelen bekezdés szerinti szabályoktól jogosult eltérő gyakorlatot kialakítani, azonban erről köteles tájékoztatni az érintett Szolgáltatókat.

Az Előfizetés lemondására a Szolgáltató bármikor jogosult, ugyanakkor a jelen ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi, hogy lemondás esetén a 30 napos (havi) előfizetésből fel nem használt időszak és a pluszszolgáltatások ellenértékét az Üzemeltető nem téríti vissza, csak a 30 napot meghaladó előfizetés ellenértékét téríti vissza a Szolgáltatónak.

 

3. Találati listában történő megjelenítés

Az Üzemeltető fenntartja a jogot a tevékenységi körön belüli találati lista sorrendjének kialakítására egy automatizmus segítségével, ami véletlenszerű tényezőkön alapul.

 

Az Üzemeltető csupán szúrópróbaszerűen, illetve akkor ellenőrzi a felhasználói tartalmakat, ha annak tartalmára felhívják a figyelmét. Ebben az esetben az Üzemeltető a rendelkezésére álló információk alapján mérlegeli az ügy összes körülményét, és szabadon dönt a tartalom eltávolításáról, illetve a Weboldallal kapcsolatos aktivitásának korlátozásáról, vagy a Regisztrált cég regisztrációjának törléséről.

Az ajánlatot kérő, illetve munkát megrendelt felhasználónak lehetősége van olyan véleménynyilvánításra is, mely nem jelenik meg az Adatlapon. Ezeket az eseteket az Üzemeltető dokumentálva, a háttér rendszerében őrzi. Az Üzemeltetőnek a felhasználó kifejezett hozzájárulása nélkül nem áll módjában kiadni másnak a felhasználó adatait.

  1. A felhasználói ajánlatkérés, ajánlati kötöttség, a felhasználói megrendelés elfogadásának jogkövetkezményei, elállás, jótállás és szavatosság

A Weboldal célja, hogy a Regisztrált cég a Weboldal felhasználóitól érkező, szaksegítséget igénylő megrendelésekhez (továbbiakban: Munka) jusson, és azokat a lehető legmagasabb szakmai színvonalon, a piaci standardok figyelembevételével, a szakmai etikai szabályok betartásával teljesítse, azaz a Regisztrált cég piaci forgalma, és ezáltal bevételei növekedjenek.

Amennyiben a Regisztrált céghez felhasználói ajánlatkérés érkezik, a Regisztrált cég a Szolgáltatáson keresztül köteles a Munka részleteinek egyeztetésére. A Regisztrált céget a részletek egyeztetése során megadott feltételek tekintetében ajánlati kötöttség terheli, az abban közöltek betartására köteles. Amennyiben a Regisztrált cég a Munkát elvállalja, és azt a felhasználó a megbeszélt feltételekkel megrendeli, a felek között vállalkozási szerződés jön létre, amelynek eredményeképpen a Regisztrált cég köteles a Munka elvégzésére.

Tekintettel arra, hogy a felhasználói megrendelés távollévők között, elektronikus úton jön létre, a felhasználó a munka megkezdéséig elállhat a szerződéstől.

A Regisztrált céget az elvégzett Munka vonatkozásában szavatosság, a Munka során beépítésre került és/vagy a Munka elvégzése eredményeképpen a felhasználó használatába adott alkatrészek (továbbiakban: alkatrész/ek vagy termék) vonatkozásában jótállás terheli.

A 151/2003. (IX. 22.) számú Kormányrendeletben meghatározott tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállás minimálisan 1 év. A Regisztrált cég a jótállási kötelezettsége alól mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Az építőiparban alkalmazandó szabályokról, jótállás és szavatossági kötelezettségekről, amelyek betartására a Regisztrált cég köteles, itt található részletes összefoglaló: https://epitesijog.hu/jogszabalyok/jotallas-szavatossag

Az alkatrészekre a Regisztrált cég Ptk. 6:157. § szabályai szerint kellék- és termékszavatosságot vállal.

Hibás teljesítés esetén a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn belül a felhasználó a kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb 2 hónapon belül köteles tájékoztatni az Regisztrált céget. A Ptk. 6:159. §-ban meghatározott kellékszavatossági sorrend szerint a Regisztrált cég az alkatrészt: a felhasználó választása szerint elsősorban kijavítja vagy kicseréli, ha a cserére nincs mód, úgy a felhasználó választása szerint árengedményt ad, vagy a felhasználó a vásárlástól elállhat, és kérheti az alkatrész vételárának visszatérítését. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után a felhasználó köteles bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

A Ptk. 6:168. §-ban meghatározott termékszavatosság szerint közvetlenül a gyártó, előállító vagy a Regisztrált cég a terméket a felhasználó választása szerint kijavítja vagy kicseréli, azonban a termék hibáját ebben az esetben a Regisztrált cég köteles bizonyítani. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor/beépítéskor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Az igény kizárólag a gyártó általi forgalomba hozataltól számított két éven belül érvényesíthető.

Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok és a jótállás érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) a Regisztrált céget, illetve ha a felhasználó hozzá fordul, akkor a gyártót, előállítót terhelik. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény, kellékszavatossági és jótállási igény, illetve termékszavatossági és jótállási igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, viszont a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik a felhasználót.

A felhasználó a termék, illetve a Munka minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, továbbá a Regisztrált cég és a felhasználó közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügyek bírósági eljáráson kívüli rendezése céljából Békéltető Testülethez is fordulhat. A Békéltető Testületek listája itt érhető el: http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html

  1. A szolgáltatás használata során lehetséges jogsértések és következményeik, felelősség

A Szolgáltatót terheli a felelősség a szolgáltatással összefüggésben végzett valamennyi tevékenységéért. A kiskorú Látogató/Felhasználó tevékenységéért a törvényes képviselő tartozik felelősséggel. A szolgáltatás kizárólag a vonatkozó jogszabályok rendelkezéseivel összhangban, harmadik személyek és az Üzemeltető jogainak sérelme nélkül, valamint a jelen szabályzatban foglaltak betartásával használható. Minden Szolgáltató köteles felelősségteljes magatartást tanúsítani, és más Szolgáltatókkal, a Felhasználókkal és az Üzemeltetővel szemben tiszteletteljesen viselkedni. A szolgáltatás használatával a Szolgáltató szavatolja, hogy a szolgáltatást nem használja más Szolgáltató, a Felhasználók és az Üzemeltető zaklatására, rágalmazásra, becsületsértésre vagy más módon mások személyiségi és egyéb jogainak megsértésére. Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy korlátozza azokat a Szolgáltatókat, akik a fenti feltételeket megsértették.

Az Üzemeltető törekszik a szolgáltatás folyamatos és hibamentes üzemeltetésére, ugyanakkor kizárja a felelősségét a szolgáltatás hibás vagy nem rendeltetésszerű működéséből eredő bármely következmény vonatkozásában, így különösen a szolgáltatás üzemelésében beálló kimaradás, a használattal összefüggésben történő számítógép-meghibásodás, adatvesztés, valamint tőle független személyek által megvalósított, információs rendszerek biztonságát sértő magatartások esetén.

Az Üzemeltető bármikor jogosult a jelen szabályzat egyoldalú módosítására. A módosításról a szolgáltatás keretén belül tájékoztatja a Szolgáltatókat. Amennyiben a Szolgáltató a módosítást követően a szolgáltatás bármely részét használni kezdi, az a módosítás elfogadásának minősül.

Amennyiben a Szolgáltató magatartása következtében vagy azzal összefüggésben harmadik személy vagy bármely hatóság illetve bíróság az Üzemeltetővel szemben bármilyen igényt támaszt illetve eljárást indít, a Szolgáltató köteles minden, az Üzemeltető által megkövetelt intézkedést megtenni és az Üzemeltetőnek megtéríteni minden olyan kárt, vagyoni hátrányt és költséget, ami az Üzemeltetőt a Szolgáltató bármely jogellenes magatartása miatt vagy azzal összefüggésben éri.

6. A jelen Szerződés megszűnése, a Szolgáltató elállási joga

Az Üzemeltető törölheti a regisztrációt és valamennyi, a Szolgáltató adatlapjához tartozó adatot és információt, amennyiben a Szolgáltató megszegi a jelen Szerződés feltételeit. Ilyenkor a Szolgáltató adatai és az adatlaphoz tartozó információk további 5 évig megmaradnak a rendszerben, azonban nem nyilvánosak, és az 5 év elteltével törölhetőek.

Szolgáltató tudomásul veszi, hogy az ÁSZF megszegése esetén a regisztráció törlésre kerülhet. Az Üzemeltető kizárja a felelősséget minden, esetlegesen abból eredő kárért, ha a Szolgáltató jelen felhasználási feltételekbe ütköző magatartása vagy jogszabály megsértése miatt törölte a profilt.

A regisztráció bármely okból történő törlése esetén a jelen Szerződés automatikusan és azonnali hatállyal megszűnik.

Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatás egészét bármikor, előzetes figyelmeztetés nélkül megszüntesse, amely esetben a jelen Szerződés automatikusan megszűnik.

A jelen Szerződés a Szolgáltató elállásával is bármikor megszüntethető.

7.  Egyéb rendelkezések

A regisztrációval létrejövő Szerződések, valamint a létrejövő adásvételi szerződések nyelve magyar, nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, ezért azokat az Üzemeltető nem iktatja, és utóbb nem hozzáférhetőek.

A szolgáltatás használatának szerződéskötést követő azonnali megkezdése okán a jelen szerződéstől elállni nem lehet, azonban felmondási jog az adatlap törlésével gyakorolható, illetve bármikor szüneteltethető az előfizetés.

Az Üzemeltető bármikor jogosult a Szerződés egyoldalú módosítására. A módosításról rövid felhívás formájában, a módosítás hatályba lépésének időpontját is megadva, e-mailben tájékoztatja a Szolgáltatókat. A módosítás hatályba lépését követően a szolgáltatás bármely elemének használatával a Szolgáltató elfogadja a Szerződés módosítását. A szolgáltatás működésével kapcsolatos valamennyi tájékoztatás, valamint a jelen Szerződésből linkelhető egyéb dokumentumok a Szerződés részét képezik és kötelezőek minden Szolgáltatóra.

Bármely, a Portáltól különböző weboldal (Facebook.com, stb.), a Portálhoz kapcsolódó szolgáltatására az adott weboldal keretén belül közzétett szabályzatok és feltételek (is) vonatkoznak.

Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatás bármely tartalmi elemét bármikor előzetes figyelmeztetés nélkül módosítsa vagy megszüntesse, azok megjelenését, tartalmát, működését megváltoztassa, azon hirdetést, saját szolgáltatásait bemutató vagy egyéb tartalmat helyezzen el.

Az Üzemeltető által a Szolgáltatóknak küldött, a szolgáltatás működésével, az előfizetés folyamatával, technikai tudnivalókkal, a jelen Szerződés módosításával kapcsolatos ún. rendszerüzenetek letiltása nem lehetséges.

A szolgáltatás működtetése és üzemeltetése az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései alapján történik.

A szolgáltatás működésével (bejelentkezés, regisztráció, jelszó, stb.) kapcsolatos problémák az ügyfélszolgálatnak jelezhetők, a kapcsolat felvételi űrlapon található elérhetőségeken keresztül.

A Portál működtetése során történő adatkezelésről bővebb információ az Adatkezelési tájékoztatóban található.